OUD_BESTELLEN

Betalen

Betaalmethoden 

In de webshop kun je betalen via iDeal, BanContact of CreditCard (Visa, Maestro, Mastercard).

Heb je een cadeaubon gekregen van KTM-shop? Dan kun je de unieke code  invoeren in de laatste stap van het afrekenproces. Het tegoed van de cadeaubon wordt automatisch in mindering gebracht. Het resterende bedrag kun je voldoen met een van bovenstaande betaalmethoden.

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Check dan je map met Ongewenste Mail. Kijk voor de zekerheid ook of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Heb je wel betaald neem dan telefonisch contact met ons op of via de chat rechtsonder. 

Betaling mislukt 

Is het bedrag niet afgeschreven of de betaling mislukt neem dan ook contact met ons op, dan sturen we je, indien beschikbaar, een betaallink van je afgebroken checkout toe. Je mag natuurlijk ook een nieuwe bestelling plaatsen. 

 

Beschikbaarheid

Levertijd

We leveren je bestelling gemiddeld tussen de 1-3 werkdagen. Meestal wordt je order dezelfde dag nog ingepakt en verzonden tenzij we jouw bestelling niet direct compleet kunnen maken vanuit ons eigen magazijn. De missende artikelen bestellen we dagelijks bij onze leverancier, en worden op een van de daarop volgende werkdagen bij ons afgeleverd en direct ingepakt. We wachten altijd met verzenden tot de order compleet is. 

Vertraging

Momenteel ondervinden wij helaas voor sommige onderdelen vertraging op onze leveringen. Laat de beschikbaarheid langer dan twee weken op zich wachten? Dan zullen we jou hierover per email informeren. We leveren de beschikbare artikelen zo snel mogelijk uit, het missende artikel wordt automatisch op jouw naam in backorder geplaatst. De nalevering wordt kostenloos naar je verzonden.

Heb je geen update van ons ontvangen dan wachten we tot alle producten in ons magazijn zijn binnengekomen, alvorens we de complete bestelling verzenden. De levertijd bedraagt 4-10 werkdagen.

 

Wijzigen of annuleren 

Wil je je bestelling wijzigen of producten toevoegen aan een bestaande bestelling? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice 0174-515134 of via de chatbutton rechtsonder op de website. Houd hiervoor je bestelnummer bij de hand.

Wijzigen of annuleren van een bestelling is mogelijk totdat je order verwerkt en is aangeboden bij PostNL. Heb je nog geen track & trace email ontvangen dan is je order waarschijnlijk nog niet compleet en of klaargemaakt voor verzending. Je kunt de status van je bestelling inzien in je account

Wanneer je bestelling reeds verzonden is kun je je bestelling retourneren