Bezorging

 WAT IS DE LEVERTIJD & WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN ?

Bezorgwijze
Tijd
Kosten
Standaard thuisbezorging met PostNL 1-3 werkdagen

 €7,25

Bestelling ophalen Postnl bij een ophaalpunt 1-3 werkdagen  

 €7,25

Gecustomizede artikelen doen er iets langer over +1-2 werkdagen

 

Waar is mijn bestelling?

Ga naar de account pagina met je bestelgegevens om de status van een recente bestelling te volgen. Als deze nog niet verzonden is, doen we er alles aan om je bestelling te verzenden maar wellicht ontbreekt er nog een artikel. Als je een e-mail hebt ontvangen met PostNL trackingnummer, gebruik dan de traceerlink in de e-mail voor de meest up-to-date informatie met betrekking tot je bestelling.

Je kunt meerdere pakketten voor je bestelling ontvangen en elk pakket heeft een eigen e-mail en traceerlink.

Pre-orders en terug-op-voorraad artikelen:

Let op: voor artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn, maar vooraf besteld kunnen worden, gelden mogelijk verschillende leveringstijden. Mail of bel ons voor meer informatie en de geschatte verzenddatum van je bestelling.

Niet thuis op het tijdstip van de bezorging?

Regel alles omtrent je bezorging met behulp van de traceerlink in het verzendbericht van PostNL. Zo kun je het pakket af laten leveren bij je buurman, een ophaalpunt bij jou in de buurt of de bezorgdatum wijzigen.

Bezorgingsregels & Restricties:

  • De bezorgdagen van onze koerier lopen van maandag t/m zaterdag
  • Wij kunnen niet bezorgen bij postbussen.
  • Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Nederland.
  • De levertijd hangt af van het soort artikelen dat je hebt gekocht, je adres en de gekozen methode. Tijdens de feestdagen kan de levertijd iets langer in beslag nemen dan je van ons gewend bent.
  • Het personaliseren van een artikel door bijvoorbeeld ergens een naam, nummer, badge of vlag aan toe te voegen, neemt ongeveer 3-5 dagen in beslag. 
  • Vanwege logistieke redenen m.b.t het bezorgen in afgelegen gebieden, kunnen we je bestelling annuleren en er andere voorwaarden aan verbinden (zoals bijvoorbeeld een minimale bestelwaarde). Tevens kunnen leveringen aan deze gebieden wat extra bezorgtijd bevatten.
  • In geval van annulering of problemen bij het verwerken van je bestelling ontvang je zo spoedig mogelijk bericht.
Feestdagen en magazijn gesloten
De levertijd van bestellingen die op, of 1 dag voor een feestdag worden geplaatst, kan langer in beslag nemen. Houd dus rekening met een langere levertijd indien je iets bestelt op de volgende data: 01.01.22, 15.04.22, 17.04.22, 18.04.22, 28.04.22, 05.05.22, 26.05.22, 05.06.22, 06.06.22, 25.12.22, 26.12.22.

Hoe check ik de bezorgstatus van mijn bestelling ?

De status van je bestelling checken op de Postnl website.

Je bestelling tracken door de link in de e-mail (die wij je verzonden hebben) met de Verzendbevestiging te volgen.

In het geval van vertragingen ontvang je de meest nauwkeurige verzendingsdatum in de e-mail met je verzendingsbevestiging zodra je pakket is verzonden.

Kan ik een nieuwe bezorging inplannen als ik niet thuis was tijdens het bezorgen van mijn pakket ?

 
Bezorger gemist? Je pakket: 
  • wordt waarschijnlijk morgen bezorgd. De meeste koeriers komen de volgende dag terug om het opnieuw te proberen. Ontdek de volgende bezorgpoging met je track & trace-nummer. Of neem contact op met de koerier om een nieuwe bezorgdatum en -tijd in te plannen. 
  • ligt op je te wachten bij een ophaalpunt in de buurt. Als dit het geval is, ligt er een notificatiekaartje op je deurmat. Zorg dat je je identiteitsbewijs en notificatiekaartje meeneemt als je je bestelling komt ophalen. Je pakket wordt gedurende 7 dagen vastgehouden voordat deze terug naar KTM-shop wordt gestuurd. 
Heb je geen kaart van de bezorger ontvangen? Controleer het track & trace-nummer of neem contact op met de bezorger.
 
Nooit meer een bestelling mislopen 
Hier is een tip voor je volgende bestelling. Houd je inbox in de gaten voor een track & trace e-mail van de bezorgdienst en gebruik hun service om je bestelling door te verwijzen of opnieuw in te plannen. De meeste bezorgdiensten bieden je de mogelijkheid om de bezorgdatum aan te passen, je pakket door te verwijzen naar een ophaalpunt of je buren. 

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen ?

Je hebt een bestelling in onze online shop geplaatst en je hebt het verkeerde artikel ontvangen. Dat is natuurlijk heel onhandig en het spijt ons mocht dit gebeuren! We vragen je om online te gaan en het retour formulier te downloaden en te printen, en het artikel samen met dit formulier terug te sturen.
Als je het juiste artikel hebt ontvangen, maar in de verkeerde maat, dan kun je het artikel omruilen voor een andere maat. Als je de verkeerde maat hebt ontvangen, maar de juiste maat hebt besteld, dan kunnen we dat ook voor je oplossen. Geef in beide gevallen op het formulier aan wat te doen, dan helpen we je het artikel om te ruilen voor de juiste maat.
Als je je artikel hebt gekocht en het artikel niet helemaal naar wens is, kun je het retourneren of ruilen binnen de retourperiode. Onze retour regels en -beperkingen zijn van toepassing.

Waarom kunnen jullie mijn bestelling niet verzenden ?

Er zijn een paar redenen waarom wij je bestelling niet zouden kunnen verzenden.
 
Dit zijn een paar mogelijke oorzaken:
  • Een artikel dat je hebt besteld is niet meer óf tijdelijk niet op voorraad.
  • Je woont in een afgelegen gebied waar we niet kunnen leveren.
  • Je adres gegevens zijn incorrect of niet juist
  • Er kan zich een betaalprobleem voor hebben gedaan toen je de bestelling plaatste.
 

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen ?

Wil je meer te weten komen over de huidige bezorgstatus van je bestelling? Je kunt de bezorgstatus van je bestelling eenvoudig volgen.
 
We streven er altijd naar om je bestelling binnen onze standaard bezorgtijden te leveren, maar soms kunnen onverwachte factoren tot vertraging leiden.
 
Als je jouw pakket niet binnen onze standaard bezorgtijden hebt ontvangen, volg dan onderstaande stappen op.
 
Oplossing
 
1. Controleer de leveringstijden voor het artikeltype van jouw bestelling. Check je email of wij een reactie hebben verzonden. Als je bestelling gepersonaliseerde artikelen bevat, neemt de bezorging 1 - 2 werkdagen langer in beslag.
 
2. Je kunt de status van je bestelling opvragen via onze klantenservice.
 
3. Bekijk de bezorgstatus van je bestelling in onderstaande tabel. Hier zie je in welk stadium je bestelling zich bevindt en wat je in elk stadium kunt doen.

    

Bezorgstatus  Oplossing
Bestelling heeft de status 'Geannuleerd'. Je bestelling kan om een aantal redenen geannuleerd zijn. Je ontvangt een e-mail met de reden voor het annuleren van je bestelling.
Bestelling staat vast op de status 'Bestelling ontvangen'. Het kan zijn dat het artikel dat je hebt besteld niet meer op voorraad is.  Neem contact met ons op. Als het artikel niet op voorraad is, wordt de bestelling geannuleerd.
Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden’.  De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status. De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status. Je bestelling heeft ons magazijn verlaten en is nu in handen van de koerier. Neem contact met ons op.
Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden'. De trackingscode heeft de status 'Bezorgd' maar het pakket is niet geleverd. Controleer of het pakket bij de buren is afgeleverd. Wacht nog even af tot de tweede afleverpoging van de chauffeur.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar de status van de trackingscode op de website van de koerier geeft 'Bezorgd' aan. Neem contact met ons op. Het kan zijn dat we om een bewijs van levering vragen.
Ik heb een pakket ontvangen, maar het is niet compleet. Het kan zijn dat je artikelen in afzonderlijke pakketten zijn verstuurd. Als je geen tweede pakket ontvangt, neem dan contact met ons op.