Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Voldoet het product toch niet aan je verwachtingen, of heb je het verkeerde item besteld? Indien de product(en) in originele staat zijn, niet eerder gemonteerd en in onbeschadigde verpakking zijn kun je deze binnen 14 dagen retour zenden. Neem de stappen hieronder zorgvuldig door en download het retourformulier.

  1. Controleer of het product én de verpakking onbeschadigd zijn, houd er rekening mee dat niet álle producten kunnen worden teruggenomen. Bekijk de voorwaarden hieronder.
  2. Print het retourformulier uit en vul deze volledig, voor een snelle afhandeling, volledig in.
  3. Maak het pakket klaar voor verzending en zorg dat het retourformulier in het pakket meegestuurd wordt.
  4. Verzendkosten van je retour zijn altijd voor rekening van de klant. Zorg dat je pakket voldoende is gefrankeerd.
  5. Verstuur aan; KTM-shop, Honderdland 173, 2676LT, Maasdijk

We zullen het betreffende bedrag aan je terugbetalen vanaf het moment dat we jouw retourzending in ons magazijn hebben verwerkt en beoordeeld hebben of alles compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is. Doorloop deze stappen ook als je ons hebt laten weten je aankoop te willen herroepen.

Wanneer je retour wordt goedgekeurd, sturen we je een e-mail ter bevestiging en zetten we de terugbetaling in gang. Je ontvangt de terugbetaling binnen circa 3 werkdagen via dezelfde methode als waarmee je het artikel of de artikelen hebt betaald.

Wil je iets ruilen en heb je dit ook aangegeven op het retourformulier? Dan zijn de retourkosten voor jouw rekening en betalen wij de verzendkosten van de nieuwe bestelling.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn artikel(en)?

Je kunt je online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van reden. Als je items hebt ontvangen van een bestelling die uit meerdere pakketten bestaat, dan gaat de retourperiode in op de dag dat je het laatste pakket hebt ontvangen.

Items die je in de online shop hebt gekocht, kunnen niet in de winkel geruild of geretourneerd worden.

Heb je zelf een verkeerde product keuze gemaakt en wens je een ander artikel te ontvangen betaal je zelf de retourkosten en wij de nieuwe levering.

Het is wel mogelijk om sale-artikelen te retourneren.

Om jouw geretourneerde artikelen volledig te kunnen vergoeden, dien je de items te retourneren in een gepaste, stevige verpakking. De artikelen dienen niet meer dan nodig gebruikt, gedragen of beschadigd te zijn als gevolg van het vaststellen van de aard, kenmerken en werking van de artikelen. Ben je niet helemaal zeker of het product is wat je zoekt, open de verpakking dan met beleid. Zodat wij het product redelijkerwijs opnieuw kunnen verkopen:

  • Het artikel bevindt zich in oorspronkelijke staat en zit nog in de originele verpakking.
  • Producten zijn schoon, niet eerder gemonteerd en of beschadigd.
  • Kleding is voorzien van de oorspronkelijk bevestigde labels.
  • Accessoires zijn voorzien van alle delen van de oorspronkelijke verpakking.
  • Schoenen zitten in de oorspronkelijke schoenendoos.
  • Voor producten met een beschermende voering van polyethyleen: indien de beschermende voering is verwijderd, kan het product niet worden geretourneerd of vervangen om redenen van bescherming van de gezondheid.
  • Kleding mag gepast worden maar niet gedragen zijn.

Welke producten kunnen niet geretourneerd worden?

Omdat deze artikelen exclusief voor jou besteld worden bij de fabrikant, kunnen wij bovenstaande producten niet retour nemen, en worden deze uitgesloten van ons retourbeleid. Stuurt u deze producten alsnog naar ons terug kunnen er 15% restock kosten in rekening gebracht worden. AIs er sprake is van een productiefout in een artikel, neem dan contact met ons op.