Bestellen bij KTM

Betaalmethoden

Je kunt je bestelling betalen via iDeal, BanContact of CreditCard (Visa, Maestro, Mastercard).

Heb je een cadeaubon gekregen van KTM-shop? Dan kun je de unieke code invoeren in de laatste stap van het afrekenproces. Het tegoed van de cadeaubon wordt automatisch in mindering gebracht. Het resterende bedrag kun je voldoen met een van bovenstaande betaalmethoden.

Status van je bestelling

Wanneer je je bestelling succesvol hebt afgerond, ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail. Wanneer we jouw bestelling kunnen uitleveren vanuit ons eigen magazijn wordt deze vaak dezelfde dag nog verzonden. Wanneer (een of meer van) de artikelen moet worden besteld vanuit ons onderdelenmagazijn in Oostenrijk, bedraagt de levertijd gemiddeld 1-3 werkdagen.

Je kunt de status van je order altijd terugzien in je account, maar je mag ons ook altijd even bellen op 0174-515134. Houd hiervoor je ordernummer bij de hand.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Check dan je map met Ongewenste Mail. Kijk voor de zekerheid ook of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Heb je wel betaald neem dan telefonisch contact met ons op of via de chat rechtsonder.

Betaling mislukt

Is het bedrag niet afgeschreven of de betaling mislukt neem dan ook contact met ons op, dan sturen we je, indien beschikbaar, een betaallink van je afgebroken checkout toe. Je mag natuurlijk ook een nieuwe bestelling plaatsen.

Beschikbaarheid

In sommige gevallen zijn de artikelen ook niet direct op voorraad in het onderdelenmagazijn in Oostenrijk. Het missende artikel wordt automatisch op jouw naam in de backorder geplaatst. We zullen je hierover per e-mail informeren om te overleggen wat te doen, en of we overgaan tot een deellevering.

Heb je geen update van ons ontvangen? Dan wachten we tot alle producten in ons magazijn zijn binnengekomen, zodat we de complete bestelling in een keer bij je kunnen bezorgen. De levertijd bedraagt 4-10 werkdagen.

Mijn bestelling is defect, incompleet of beschadigd.

Ben je niet tevreden over het bestelde product of is er iets misgegaan met je bestelling? Dat vinden we natuurlijk erg jammer. Neem contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Wil je toch retourneren? Bekijk dan hier de retourprocedure.

Annuleren of wijzigen van bestelling

Heb je van ons bericht gekregen dat het artikel niet meer beschikbaar is of langer op zich laat wachten, dan kunnen we je order (deels) annuleren en/of in overleg met jou een alternatief artikel voorstellen of het orderbedrag terugbetalen via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt voldaan.

Wil je zelf je order wijzigen of annuleren? Dit is mogelijk tot het moment dat deze is klaargemaakt voor verzending bij PostNL. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via de klantenservice op 0174 - 51 51 34.